Varrás

Hajnali Varrogatás

Hajnali Varrogatás

Vízhordó leányka

2016. augusztus 15. - Hajni Farkasné

Már régebben készítettem ezt a babát,nagyon kedvelem.

A varrás kezdetekor még nem gondoltam, hogy lesz neve, de mindig munka közben kapják meg az egyéniségüket.

A gyerekek játékai között találtam egy kis vödröt, ami rögtön a kezébe került.Ekkor már tudtam , hogy Ő a Vízhordó leányka.

 

 A vödör egy kis fa gémeskút része volt, amit réges-régen keresztapán készített, aki kádár volt, és a díszből idő múltával gyerek játék lett. A vödör bírta legtovább.

Mikor a kendő a kislány fejére került,már a nevét is tudtam: 

 Szanyadi Katica...

Aki olvasta, illetve látta Fekete István Tüskevárát, tudja kiről van szó.

Sokszor olvastam, és mindig megnéztem ha ismételték a TV-ben. Még ma is nagyon kedves olvasmány és film.

A konyhám falán van, és ahányszor rá nézek elmosolyodok.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalivarrogatas.blog.hu/api/trackback/id/tr3410261166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása