Varrás

Hajnali Varrogatás

Hajnali Varrogatás

Varrás mánia

2016. május 19. - Hajni Farkasné

Azt hiszem evvel kezdődött a mánia....

Amikor Léna unokám cseperedni kezdett, megláttam egy újságban a Waldorf baba készítésének leírását.

Rögtön úgy éreztem, ezt meg kell varrni!

Nagyon élveztem, ahogy alakul, formálódik, életre kel! Persze ruhát is kapott, de akkor még nem gondoltam, hogy blogban fog szerepelni, és kevesebb képet készítettem.

később jöttek a kisebb-nagyobb babák, egerek, balerina nyuszik, angyalkák, madárijesztők, Tilda lánykák.

Ám a fiú unokámról sem szabad elfeledkezni, főleg mivel ikrek, neki is varrtam sok mindent, erről majd legközelebb.

A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalivarrogatas.blog.hu/api/trackback/id/tr498732188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása